:)

shuee! asså guud va dåligt! jag försökte göra en ny header till min andra blogg  men allt är knas! menmen aja vad har ni gjort idag?! :D själv har jag varit i skolan och sen hemma sen ute med patricia , alexandra, issa, mikaela , alice !.menmen i skolan har det INTE hänt något specielt:P meenmeen:/
humhum! asså jag har kanske bara gjort 187 inlägg i denna blogg! UCH så dåligt av mig ..
jag ska blogga som fan! skiter i bräää! ska förresten försöka bli medlem nu i gratis bio :D höhö
alice och patricia är med i de därför tänkte jag också . sen förut fick patricia en biobilljet av dom så tror inte att de är skit snack! höhö men ciiaoo!! ska nog ducha snart :P


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0