film kväll igår med bror !<3

shooo! igår hade jag och min bror ganska tråkigt så då gick vi ner till videobutiken och skulle långa en riktigt skräkiss som han själv inte skulle sova till xD hahhaha men vi hittade inte så därför tog vi filmen soroya M. asså jag svääär skit sorlig! jag tänker inte förklara filmen för då kommer ni som kommr från de landet att miss tolka! men ni får gå in på google och skriva soroya M. sen kommer de upp lite om den .. men aja! haha som vanligt sprang vi först till hyllan ACTION hahahah ..sen köpte vi lite godis och läsk ;) och tog in teven i vårt rum :D tihihi ..men aja jag bloggar senare , eller joo förresten kolla min kompis nya blogg! , besök och komentera! www.ladyyhannah.blogg.se .



fett svårt val!!!

Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0