gudmorgooon sötisar :D

hääällu:) jag vaknade typ kvart över 8 sen log jag kvar i
sängen kanske en halvtimma sen kom min vove och hoppade på mig
för att jag skulle leka med han! xD haha han är så sjukt söt min fina vova:D<3
menmen sen kollade jag på tv och nu data ;P hmm asså jag
undrar om jag ska åka till hässelby idag för jag ringde
igår till min morfar då sa han kanske idag :/
asså jag hoppas de!!!jag vill träffa madde och malin!
menmen! föreesten jag tror att jag ska göra en ny header! häöhö:D
vi får se om jag lyckas!!
höhö! menmen ska nog inte skriva så mkt mer :D menmen
jag måste BLOGGA MER asså jag bloggar inte
lika mkt mer:S men jag ska förbettra mig för bloggning är
en del av mitt liv!
juuste igår hyrde jag och min bror en film
som heter ( den onsynlige)
asså skit grym film yaaoo!! haha den handlade om
att en kille blev mobbad och sen blev han skyldig dom elaka
i klassen ganska mkt pengar på något sätt och då
ville hans kompis ge pengarna för den mobbade hade inte råd
sen tog dom inte imot pengarna
seen hade dom gjort ett rån och då shallade en av deras kompis och
då mistänkte dom den som dom mobbade och då sa han
att de var hans kompis ( som va hans enda bästa vänn)
eftersom att hans kompis ändå skulle åka men han ändrade sig
utan att den mobbade visste de därför hittade dom han och slog ihjäl han
och då dog han sen typ vaknar hans ande och först tror han att han
lever men ingen ser han  och sen kan en av dom som slog han (tjejen)
höra han eftersom att han jagade henne hela tiden och skrek på henne
och tillslut började hon gråta för att hon visste tillslut att de inte var han som
shallade och att de var hans kompis.
sen hittade dom hans kropp och anden trodde att han att han fortfarande
hade chans att leva om dom hade hittat kroppen men nej
dessutom hade han lite liv kvar men hans hjärna var inte igång så då
gick tjejen dit ( som hade mördat han)
och pratade med hans mamma genom vad han sa till
henne och han ville dö så han sa åt henne att vrida på knappen till maskinen
som typ heter desperator så då vred hon den och sen hamnade hon i
fengelse och då va filmen slut!
haha oj! nu har jag visst sakt för mycket!! haha menmen se den ändå för den
är skit bra:)
okej meen vi hööörs:D
hejdåå alla kizze katter
kram/kizze katt

(någon dags gammal bild:)


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0