hemma från hby!

shuuuuee!! idag fick jag vakna kl 10 sen åkte vi till kyrkan in i stan sen typ 1 kom vi hiit ( hem till mig )
sen åt vi lite och min morfar och bror hängde upp en klocka och ngra tavlor:D änteligen!!
menmen har jag tagit mkt bilder när jag var i hässelby!
höhö asså de blev knaas på valborgeen XD!! haha menmen vi hade kul ändå och de är ju bra med motion!:D
haha så här var det! jag malin madde skulle till majbrasa då deras kompis (robel) ville följa med då vi  ba okej
sen vi kom fram till majbrasan i hässelby gård då han ba de är skit tråkigt här och att vi skulle gå till en annan som låg längre bort! då vi ba okej men jag tvekade lite men sen vi gick ändå , då de tar typ en halvtimma att komma dit
då typ de kommer skit mkt folk därifrån!! sen vi går dit då allt är över!! aasså vii doog en sån jävla lång väg och inget hände! sen vi går tillbaka den låååååååååånga vägen då de är lagom brasa kvar då vi står i en skiit lång kö till sockervaddXD hahahah! sen tillslut vi kommer fram sen vi går heem:S eftersom att de var så tråkig menmen
de va kul iaf! haha menmen igänteligen skulle jag vara med madde ,malin och ngra till! men jag gick ju så tidigt!.
menmen nu kommer bilderna! haha efter kyrkan igår kväll gick jag och madde en lång promenad till statoil
för att köpa ngt gått! :) sen på vägen diit tog vi bilder sen utanför kyrkan tog hon ngra på mig :) tihihi asså när kyrkan var slut :D menmen nu kommer dom! tänker inte babla mer:D höhöhö-


utanör kyrkan:P


höhö!  jag kör kungfu med trädet:D


^^

härligt med blommor:D



höhö! jag i skolan :D

jag gillar INTE min ögonfärg :/

maddes fina blommor i köket! asså jag blev galen i dom ( dom är inte äkta)



meen meen vii sees:D<3333333333333 kram (( manda

Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0