mer info

shuu , jag hann inte förklara allt igår ! men vi gick till kina resturang och åt bufe sen till efterät fick vi friterad banan:) sen skulle vi igänteligen möta en kille för att min bror skulle köpa en ny mobil så att jag kan få hans ! ska visa bild på den , men aja men någon i killens familj åkte in på sjukhus typ så han kunde inte men nu är min bror påväg dit för att köpa den så jag antar att jag får mobilen när han kommer hem :P ''YES'' menmen! idag har jag bara varit i skolan sen hemma .älskar en parson skit mycket men kan inte säga VEM:)..meenmeen nu kommer bilderna som jag inte visade igår .
    juste ja idag hade vi talangjakt i skolan och då var det lea i vår
klass som sjöng sen massor från andra klasser ,och då vann 4orna
som va ganska bra.:) de va typ ngra tjejer som dansade åt låten jag la till i förra inlägget:)
tihihi! men nu kommer bilder
 
resturangen tihi med min sko xD
 
 me!<3
 
utsikt -båtar och hav :D och väg


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0