nice day

höhöhö shooo:D
kom nyss hem!
idag var jag med alice , sen frida sen gick hon
och sen var jag och alice vid en åk grej asså svårt att förklara
men ni har säkert åkt en sån!
aja sen var vi där ganska länge sen ringde vi
cecilia eftersom att jag alltid har velat träffa henne
och då mötte vi upp henne vid tågstationskiten
sen gick vi runt och dom började tjafsa!
hahaha jag svär hon är skit kul!
menmen!! dessutom har vi tagit mkt bilder:P
eller mycket och mycket! men tillräkligt:)!


haha ful face!! , men fattar ni nu ??:S


blää

PEACE ''

skuuuulan
menmen jag antar att jag bloggar nån mer gång!!
ciiaoo


Kommentarer
Postat av: Cecilia

hehe nu e ja kändis i din blogg ^^

OHYEAH FAN JAG E SKÖN

2010-05-07 @ 19:11:35
URL: http://solamentegenara.blogg.se/

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0