:P

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
´haha o jag går som en cp barn med shortsen

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
aha haha oke:) haha vetu jag har shorts på mig just nu:D skiiit skönt

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
är du påväg nu?

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
den andra
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
hej jag börjar gå nu.kan du börja gå om typ 4min ?

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
:o VA SÄG PÅ GUD

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
men orkar ej presis nu.Typ om 10 min?

8. Vad vill du höra mest av allt?
När?

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
vrf:)
10. Din romantiska replik?
ok:)

) 11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Oj jag såg inte smset. haha:P skulle ni inte åka t stan typ?

Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0