shuu-VARNING FÖR SKIT FUL BILD PÅ MIG LÄNGST NEER

shoo!! kom typ hem vid 2 eller något sånnt men vem bryr siig! .menmen idag har vi inte gjort något specielt i skolan förutom att jag och ngra till hade nationella i grupparbete!! asså vi va delade i två olika grupper men bla blaa:D ... vad har ni gjort idag dåå ?:) jag har läääängtat hem!! asså ouuff
idag jag vaknade SKIT TRÖTT !  jag pallade värkeligen inte att gå till skolan! men sen jag ba nu ''duktiga'' manda ska vakna! xD saaikk ,meeen meen jag tänkte bjuda på bilder 'som vanligt''
                                                                            
änteliigen funkar den:D!!!!

me! :)






jooo förresten!! vill ni veta varför jag inte gillar att lägga ut bilder när jag skrattar?!
nu ska ni få see!!


UUUCCHHH JAAG ÄR SKIIIT  FUUUUUUL!!!! FATTAR NI NUU!!!
JAG BLIR HÄLDRE KALLAD FJORTIZ EN ATT VISA MIG SÅ HÄÄRs


Kommentarer
Postat av: nathalie <3

wow vad vacker du är amanda

2010-05-05 @ 20:17:33
URL: http://nathaliedream.blogg.se/

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0