shuuusan :D!

kom nyss hem från skolan -.- svär idrotten var KNAS jag tänker inte säga vad som har hänt men de va bråk mellan ngra tjejer och jag som vanligt mste vara med ! :( menmen! igår blev kakan super goood! :D blev så stolt! höhö! ville bara säga att ser skit mkt upp till er tjejer i klassen , ni vet vem ni är! ( dom som jag umgås mkt med)
. säger inte att jag inte gillar alla andra! för jag gillar alla mkt :) förutom då dom jag är ovänn med . VAD FAN SNACKAR JAG OM .. men aja tänkte åka till hässelby ! ska fråga om jag får åka tåg dit! :D eller så kommer min morfar efter mig -.- men aja nu kommer bilder!




jag idag , ( kolla inte bakrunden , vi håller på med kartonger för vi fixar en sak hemma)

fan va sööt nalle är på morgonen!


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0