tjenna mitt bena :P

vaknade typ 10 eller 11 jag kmr inte ihåg sen kollade jag på tvääh sen tänkte jag på min STÖKIGA klädskåp så då började jag packa där och sånt:P sen assåå shiit jag dog!! fett jobbigt menmen! hahaha jag vet att jag alltid säger ''Menmen'' men asså de gick en ica reklam förut då en av dom dära lekte att han bloggade då han ba MENMEN och sen tja tja! ahah skiit kul ;D sen enda sen dess är jag van! :D meenmeen xD asså jag svär de kommer atuomatiskt! :P menmen igår kväll upptäkte jag att jag kan kolla på tv via mobil :D höhö menmen nu tänker jag visa '' glada '' bilder på mig från igår kväll

blev inte flera eftersom att datan är knas nu :P


MENMEN CIIAOO

Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0