varmt!!/sommar!


hellu! :D gör alla ? själv kom jag inte hem för så längesen!! asså shiiit de är värkeligen sommar!! de är ass varmt!! asså hela dagen i skolan jag DOOG :D kanske för att jag inte tar på mig rätt ? menmen igår var det värre för då hade jag kofta med jeans!! och två tishörtar !!! sheatt , men idag har jag iaf tights och tishört:) skönare! men vaad f*ck snackar jag om xD jaja hoppas ni njuter av sommareen . asså ilääääh jag längtar som fan till sommarlovet  och till en mobil jag ska få!! hoppas de iaf! . vi har sommarlov om 3 veckor!:D asså 9juni! höhö!
men nu tänker jag bjuda på bilder som jag tog härromdagen när jag och en kompis var ute :P
juuste jaa igår var jag och min mamma , bror ute jag skulle fixa sen saak! sen efter gick vi till mammas kusins grill bar! asså de är thai wok :D de va super!! så de blev ingen skola igår!! menmen ! som otur var det fridluftsdag som jag gillar!menmen


haha fattar inte varför jag alltid tar kort på mina skor xD


jag och bästa/underbara madde !!<3


jag- heel död av solen xD pluus min kofta! häromdagen


varför inte sola :) förresten jag bodde ha uppsatt med mitt hår!! :S


juste jag har skaffat jeans jacka med märket adidas! lovar-jag ska visa!

Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0