sony eriksson spiro

shoo sitter ba och väntar på att kunna åka t madde :P
men iaf igår va i kista me bror för att köpa lur , men köpte ingen märkvärdig
jag köpte sony ericsson Spiro :P

Den jag köpte :).
men aja idag jag va i skolan , de va ingen vanlig skoldag vi börja 9 och sluta 14
dåde va grupper och sånt shit :P
juste hahahah igår på tåget min bror kollade min lur då
han skulle tända den jag ba men cp battriet e inte inne han ba juste
sen han drev om att battriet inte fanns i
hahaha då en turk satt brevid och ba men haha ni moste ladda den 24 timmar
sen ni kan använda haha min bror ba aa men vi har inte battriet (han drev)
haha killen ba men ni moste ladda 24 tim! haha min bror
ba CHA KOL hahahaha de betyder ät bajs på zigenska
hahahah sväääär jag doooooog av garv xD han skrek tjock högt sen
han igga killen xD hahah
menmen :P min fkng minneskort går inte i luren , FUCK DEN re .
men jaja

Jag kommer aldrig glömma ditt namn jag kommer aldrig glömma din humor jag kommer aldrig glömma ditt utseende och jag kommer värkligen inte glömma din parsonlighet!..Du fick oss att må bra under mörka dagar!,men nu när man bara tänker på dig då vill man bara skratta över så tokig du va Enhanced by Smiley Central .Känns konstigt när du inte längre finns ibland oss Enhanced by Smiley Central( saknaden växer bara mer för varje sekund.R.i.p. Antonio Tantan

(inte till samma parson)
först spelade jag framför alla att jag hade glömmt dig fast
jag tänkte på dig hela tiden men nu när jag har
lekt så mkt att jag har glömmt dig så
har jag gjoort de
SÅÅ FKNG BÄST JAG EE
fatta jag knäcker dig du suger ....
gå skjut dig själv


CIIAO LOVE YAAH


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0