fäääääck you

shoo! vakna typ 10 :/ brukar inte hända men nu hände
de :P lyssnar på musik och facebook och messar :P
asså ekta tabbee jag svär idag de är förlovning och
madde vill jag ska gå med henne men miiin tröga
bror  skulle ut me kompisar igår sen sova över
såå venne när han kmr hem -.- Förlovningen börjar typ 5 EKTA FKNG TABBE-
Men igår jag va ute med patricia issa och alexandra :P
sen senare issa och alexandra tagga hem
för dom typ frös och alexandra ville se en serie ;)
sen jag stanna ute med patricia osv. :P .
sen jag kom hem och somna typ 4 :P
de så fkng skööönt me helg , de ba komma hem sent och chiilaaa
men typ nästa vecka ska evelina komma igen ;)
har typ inget att skriva ;) bloggar sen .ska försöka fixa header skit.



Ingen bad dig stirra
igen bad dig snacka med mig
ingen bad mig fastna vid mig
ingen bad dig komma till mig
så de ba att packa och dra!




Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0