Ljusen är tända för dom som har lämnat <3

shoooooo alla där :P
vad händer? ;) själv inget för mig sitter ba och lyssnar
på musik :P va i skolan idag som vanligt och iiiift de snart
helg asså shiit skol dagarna går skit snabbt ree
men aja de iaf chill ;)
va me bror i centrum sen nu
måste plugga fkng engelska glosor -.- OMG så fkng kul asso
men jaja åt potatis i skolan , asså de fanns lax men
jag neka de ;) tihi juuste omg på
morgonen på NO:n jag fkng doog asså vi hade en vikarie nå
och han äger ett rum me fullt med djuur inne asså de ingår t skolan 
och dåå han hade en orm i akvarium och han tog ut den
och mina kamrater fkng springer t den och bäär den asså
ouuf ree jag dooog HATAR ORMAR ! okej kan kolla på dom osv men inte
röra! men jalla imorgon jag börjar typ halv 9 -.- '' yey ''
jalla har inte att skriva men snaart fredag dåå ska åka och
testa kickboxning me madde ! Ajdee majde :D


Ta mig för den jag är ,
tänker inte ändra mig för din skull


                                                              all respekt till låten <3
                                                                        ciaoo <3

Kommentarer
Postat av: Eveliinaah

ja tar dej alltid för den du är äälskling , älskar dej määäst bästis glöm aldrig det :* <3

2010-09-14 @ 21:54:44
Postat av: Anonym

vaa sööööt <3 . älskareey lika mkt bebiiis :) :* <3

2010-09-15 @ 16:24:25

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0