omg -.-

tjaaah :)
har inte bloggat  eftersom att :  va i hby från fredag till söndag
sen igår jag kom hem seent :) så yaah men va i skulan
 ida och vi sluta tidigare eftersom att min stackars fröken ska
på möte :P saaik jag tkr synd om henne '-.- men aja nu jag
lyssnar på musik och fb .
jag måste bli nogrannare på att blogga jag skriver
ba typ helaaa tiden : har varit i skolan sen hemma sen på helgen
i hby klart hejdå ..
asso tråååkigt bloggen har blivit va?
därför nu jag ska dra in en händelse som jag gjorde i helgen:P
kom t hby typ 5 sen va med madde :P och cyklade
långt sen på lördagen de va kyrka vid 6 så jag
och madde åkte med min mormor och morfar ''som vanligt''
sen vi åkte hem med madde mormor och morfar ( min morfars pappa & mamma)
eftersom att min mormor och morfar skulle åka ruuuungt hela fkng
kvällen som vanliigt så då vi kom hem vid 8
då vi va ensam hos madde så vi tagga ut och cykla som vanligt
vi cykla låångt säger inte vart menmen :P
sen vi kom hem och bestämmde oss för att jag skulle sova där :P
tamam ha ?
aja sen vi hahahahhah lagade mat t oss eftersom att
vi va ensamma hemma hahah vaa tönnga viie kolla
de fanns färdiga kykling vingar sen vi ba vi gör
pomees så jag baa aa sen jag gjort eftersom att madde inte kan ;)
hähähä ekta man och fruuu XD sem vi la på
HÖÖÖGSTA volymen HÄHÄ me karletten! yeah
sen dagen efter vi cykla till vby och jaag ba visste innan
att vi skulle träffa på rania eftersom att vi alltid gör de när vie där! :P
inan vi gick runt jag o madde själv sen vi sog ranna o hennes kompis
så vi va med dom ett tag sen vi tagga hem och träffade Faia & Shahida
ute så vi va med dom osv sen jag träffa Bästa hani :D tihi
hon har samma lur som jag faaast mööörk rosa :P
juste jag ska byta luur . JAG TÅL INTE FKNG TOUCH UUUUCH SKIIT SKARR!
men aja den 17nde ska jag o bästa madde åka och prova på
kickboxning BÄÄÄSTA JAOOU sen om vi
tkr de är kul ska vi börja :) tamamiish bror!
men nu ska tagga ner t affären för mamma behöver grejer t maten .
ilääääääääääääääääääääääääh långt inlägg hä ?
tööng helg jag har haft som vanligt
fast SAKNAR MADDE !
hahahaha nalle ba stirrar på mig för att jag skrivev så mkt
men jalla bloggar kanske sen PUUUSSS hejdå
här kmr ngra dagars gamla bilder :P

fuck uu ( driv)

kompis nallle och smexiiga jag :D

Yeah

chilla / driv


rooompaah

hahahaha oberäädd bild :P ute dag med marre då


jag står för den jage

jag och madde gör t dig fuck u :)
driver

driiv

iiift har tjooock mkt mer bilder orkar inte langa alla :)
men ajja ses!


PÖÖÖSS


Kommentarer
Postat av: Eveliinaaah

du o madde verkar ha jätte rolgit tillsammans önska ja kunde vara med er "/ sakanr er så mycker love yah <33

2010-09-13 @ 15:26:44
Postat av: Anonym

vi saknarey ocksåå <3

2010-09-13 @ 15:32:48

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0