pajas

shoooooooo!! har fortfarande förbjud skitet men ska ba
blogga sen lägga mig :P men igår va med bror i stan
och köpte tjooock smäxiga adidas byxor :P
sen kom hem och käka sen hahah kolla på en TJOOOOCK
lääskig film med bror jaaao asså shiiit de handlar om spöken
och de är en sann film och pluus på de min bror
skulle sova i vardagsrummet så jag blev ensam i rummet
snacka om att darra asså :P men men imorn äre skola
men ska ba gå 2 lektioner för mamma ska åka t banken och
jag ska följa med för de gäller mig sen KANSKE om jag kan
övertala mamma då jag ska åka t hby :P menmen
idag har haft en KEFF dag asso -.- brukar ju bo i hby
på lördag och söndag menmen :P jag har gjort bobo xD hahah
saiik men aja har typ inget att skriva :P eller jo
JAGEE TJOOOCK TRÖÖÖTT , har luggit och lyssnat på musik HELLA dagen -.-
fett kul jööh men aja bloggar kanske imorn
asså sväär samsum toouch suger fkng hästBALLE


Kommentarer
Postat av: din kussin nathalie

hej älskling du ahr inte hört av dig på fkng 4 månader hahha saknarey bre din kusse nathalie

2010-10-14 @ 18:17:49
Postat av: helena

dominika som kan kissa hahaha (driver) <33333 :D

2010-10-14 @ 20:14:59
URL: http://nostop.blogg.se/

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0