såå hääär dum bror jag har

Dominika Tan Martinez

Dominika Tan Martinez gå aldrig bakom ditt eget kött och blod , de är du dumaste fetaste du kan göra

för 39 minuter sedan Vänners vänner · · ·
    • Antonio Roberto T hahah ledsen att behöva såra dig :-P
      för 28 minuter sedan · ·
    • Dominika Tan Martinez hahahah fett taskiiiii duue, okej okej okej va så
      för 27 minuter sedan · ·
    • Antonio Roberto T hahaha okej okej okej :P
      för 26 minuter sedan · ·
    • Dominika Tan Martinez men eey vad har du för hemlig heter '-.- ?
      för 25 minuter sedan · ·
    • Antonio Roberto T tjejer :)
      för 24 minuter sedan · ·
    • Dominika Tan Martinez men omg -.- säkert blondii
      för 24 minuter sedan · ·
    • Antonio Roberto T pass, lr ?? nä.. eller jo kanske..nää.. joo menar nej :)
      för 23 minuter sedan · ·
    • Dominika Tan Martinez aa PASS PÅ DIIG hahaha ljug inte du dör säkert för blondiner som är brunetter
      för 20 minuter sedan · ·
    • Antonio Roberto T nooo :-) Blandraser min vän ;-)
      för 18 minuter sedan · ·
    • Dominika Tan Martinez hahahahahaah som kineser eller?
      för 14 minuter sedan · ·
    • Antonio Roberto T dra helvete !!!!!!!!!!! Man skojar inte om sånt !
      för 13 minuter sedan · ·
    • Dominika Tan Martinez hahahaahah visst gör sanningen ont ? :) .... ''/
      för 12 minuter sedan · ·
    • Antonio Roberto T vänta bara tills jag kommer hem :) ska ge dig en polsk örfil ;-) Nu kanske du förstår bättre :P
      för 11 minuter sedan · ·
    • Dominika Tan Martinez EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY FUUUCK YOU
      för 11 minuter sedan · ·
    • Antonio Roberto T d lugnt amanda jag tkr också att polaker e fina :P
      för 9 minuter sedan · ·
    • Dominika Tan Martinez HAHAHAHHAHAH JÄVLA OFFER XD
      för 9 minuter sedan · ·
    • Antonio Roberto T en t dig o en på mig :)
      för 8 minuter sedan · ·
    • Dominika Tan Martinez assåå förståå jag gillar inte polaken!!!!!!!!!!!
      för 5 minuter sedan · ·
    • Antonio Roberto T men dt gör jag :-) ''stolt''
      för 4 minuter sedan · ·
    • Dominika Tan Martinez din polak ? :D asså a....
      för 3 minuter sedan · ·
    • Antonio Roberto T vem e de ? :P
      för ungefär en minut sedan · ·
    • Dominika Tan Martinez ouuft lek inte dum du dör för henne
      för ungefär en minut sedan · ·

Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0