ahu

shoo! sitter och gör inget jae hel död asso min nacke + jae trött som fan + hungrii -.-
imorgon börjar 9 och slutar typ halv 2 har ngn jävla firande för de valborg
men weei vi ska städa hela fkng skolgården -.- vilket FIRANDE assio wow
men aa sen efter skolan ska kanske grilla me vänner..
och på SÖNDAG ÄR ALICIA HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR WWWEEEI så fkng glad har jag inte varit på längee , asso hon ska flytta hit ;)
men a har inget att skriva -.- aja ska sova och aldrii vakna fööfan !
SISTA DAGEN SKOLA SEN HEEEEEEEEEEEEEELG FIRANDE ASSUU!
gudeenatten då

jag vet att du pekar på mig bakom min rygg för dom andra.
kolla vad du har blivit

Kommentarer
Postat av: Alicia

YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY! :D

2011-04-29 @ 18:19:41
URL: http://sssoulmates.blogg.se/

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0