är du skön eller kompis vad gör duu

SHOO KATT!! -.-
sitter ensam hemma YEAH lyssnar på töngaste låten ska lägga upp snart
men a idag träffa amanda lite i vällingbyyy :P med miin hund -.-
eftersom att bror och mamma hade läkar tiid :P
aja änteligen fredaaag loo! :P cook lycklig men aah
tänker inte spendera min tid på blogg bloog :P CYYYAA

ey lyssna idiot jag är inte rädd för dig på någoot jävla sätt
kom inte och tro att du kan snacka skiit om meej huur fkng mycket du vill
utan att du får tbx!
visst försök ta ifrån mig vänner aa de lungt men LYSSNA de inte mig alla snackar skit
om de du som lämnar  dåligt rykte om dig själv du kallas ''utnytjaren''
så lycka till BITCH

Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0