HOPPAS INTE HAR JAG FÅTT ALRERGIIIII

shooo!!
äntingen är jaa förkyld eller har jag fått allergii för pollen!
plus de va inte längesen jag va sjuk :( kan va dåligt imunförsvar ocksåå för hade
bäästa förut och nu plötsligt jag blir sjuk hela fkng tiden loo :(
men ah igåår de va cok chilliiigbilliiig dag :P va i Villastad med madde natasha asma och fler
vi tugga ba runt senareee mkt senare gick t min morfar för att käka med bror
och madde och efter de kyrkan sen sov hos madde och gick t skolan idag på morgoneen :P
kom hem HEELL DÖÖÖDD asso -.-! fkng cp förkylning eller allergii eller fuck vet jag -.- .
men nu sitter baa och messaar foolk :P får se om de blir skola imoon :P
aja på fredag ska träffa PAtricia och issa i vby käka på donken och sådäär hää :P
aja ajdeee kolla inlägget cook lång :) gemfört med föruuut loo :P
aja venne när jag ska slagga .
ska chiillaaa me livet nuu ba PÖÖSSSS PÅ GÖTTEN
HÄÄJDÅ :*

don't look on my face because they are too nice for you
BIIITCCH ;*

Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0