pappa.....

lyssna! du är de enda jag behöver för att må bra igen!
du fattar inte vilken stoooooooor saknad du lämna efter diiig asso behööver din närhet behöver ditt stöd jag behöver ditt allt! vet att du skulle komma med dom bästa råden!. Vem ska jag gå till för att kalla ''pappa'' vem ska jag se sittande på mitt bröllop som jag kan kalla ''pappa''?!?
vem ska mina barn kalla morfar ?! ingen ! för de ba du som alltid kommer vara MIN och robertos Pappa ingen annan!. Pappa jag fattar inte vad jag gör i Hässelby ? , om du fanns nu skulle vi fortfarande bo i bagis och allt skulle vara lika bra som alltid,sååå fort du gick blev miitt liv kaos
vet att du ser allt jag gör ,vet att du känner besvikelse också men vet att du också förstår eftersom att att du alltid förstog mig och alltid sa ''vänta tills du kommer till tonåren'' då kommer du göra grejer du inte vill göra nu . alltså när jag va myckee mindre . JUST därför skulle du vara här nu och hjälpa med allt som alla andra pappor.
vill gå hem precis som alla andra och se min pappa vara hemma och min sin mamma och se dom göra ngt tsm.Jag vill kunna gå med dig till mina utvecklingsamtal i skolan.Vill att vår guldvärda Roberto ska ha en pappa preciis som alla andra som kan hjälpa han med alla grundgrejerna istället för att han ska stå på egen hand och inte veta vad some vad!. Dagen du försvann då jag satt på ballkongen med nästan halva släkten ,skeet jag fullständigt i vad dom sa jag ville inte tro jag väntade på att du skulle ringa och säga kom hem . jag tänkte mig helaa tiden att du väntade hemma på oss!
mina tårar slutar aldrig rinna pappa jag kan ha flera miljoner men skulle ändå må lika dåligt för att du inte är vid min sida , GE MIG DIG TBX ELLER INGETT!!. du sa de fanns problem överallt med du borde stanna och lida med oss alla :( fast på ett sett är jag glad för din skull , eftersom att du mår bra nu där uppe vila i frid. Men du ser allt som försgår i vårt lilla liv som vi har kvar jag mamma och bror ,du ser vad som händer preciis hela tiden jag tror du vet själv att du skulle bättra! JAG VET OM DET. Har drömt drömmar om att allt har varit en dröm om att du varit uppe i himmlen önska att jag aldrig har VAKNAD ur den drömmen! .
Pappa jag behöver dig vid min jag orkar inte längree utan dig asso de är obeskrivligt stooor saknad vi har till dig. du va ingen vanlig pappa du va en UNDERBAR ROLIG BÄÄÄST PÅ ALLT asso jag älskar diig och saknar dig i sanningens namn ! KOM TBX JAG ORKAR INTE!!!!!.
vill känna din närhet vill höra dina sjuka skämt vill ta dig i handen och garva med dig pappa behöver ditt stööd! såläängeseen asso! 2 ÅR ? kan inte fatta!!hurrr kan jag ha klarat mig så braa på 2 ååår?!?!?
när den dagen hände då sa jag bara längtar tills om 2 år då är jag redan van
men FUCK Heller känns som om de va FKNG IGÅR DU GIICK BORT FRÅÅN OSS!

DU ÄR SAKNAD OCH ÄLSKAD I SANNINGENS NAMN ANTONIO TANTAN
EN PERSON SOM HAR STOR BETYDELSE I DENNA FAMILJ!
SES DÄR UPPE <3

Kommentarer
Postat av: mahira

beklagar sorgen gumman :( <3

2011-04-19 @ 10:46:45
URL: http://lockiitup.blogg.se/
Postat av: Alicia

Gumman.. :( Började gråta när jag läste det här. Finns alltid för dig. Jag lovar. Vad som än händer. Lita på mig. <3

2011-04-23 @ 10:39:17
URL: http://sssoulmates.blogg.se/
Postat av: Rania

Jag älskar dig min älskling<3 att blir bra, han är där uppe och övervakar dej <3

2011-04-24 @ 13:17:26
URL: http://raaniias.blogg.se/
Postat av: Miranda Matti - Miiraanddas :*<3

gud vad underbar text ;) det här förklarar hur du är som person: stark och ömtålig ;) du klarar av allt om du klarade av det här! <3

2011-04-26 @ 09:57:29
URL: http://miiraanddas.blogg.se/
Postat av: maria

ohh ... ee tårögd mo han villa i fred beklagar sorgen :( vet hur det känns inte för att jag känner dig men ha det bästa som miranda sa om du klara det så klarar du allt <3

2011-04-26 @ 18:53:41
URL: http://marriiias.blogg.se/
Postat av: Miranda Matti - Miiraanddas :*<3

haha maria vart kommer du ifrån bre? hahaha habibi :)

2011-04-29 @ 18:24:29
URL: http://miiraanddas.blogg.se/

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0