sköönt !

shululu katt :)
va i kista med madde och köpte koss :) ,hon köpte grejer t sejj :P
påguuud jag doog asso skiit trött fan så fort jag kom hem jag skulle lägga
mig i sängen sen jag somna o fkng 5 tmmar walla skit sköönt!
walla jae överlyckliig jag har koss igeen :))
aja slaggade hos madde två nätter som ni kanske fick veta :) hade cook nice :P
ehm nu sitter oh messar o snitchbook :) morsan laggar pankakor :P
HAHAHAHAHAH omg juuste idag på bussen asso walla maddee är föör sköön
hon sitter och låter som en fkng appa cook högt asso walla hela bussen vände sig om
och kolla på henne HAHAHAAHH sen en sur tjej vände sig om kolla hon ba
tjejen-*kolla cook argt*
jag-NEEJ HON KOMMER INTE SLUTAA
tjejen-kan ni sluta
Jag-NEEJ HON KOMMER INTE SLUTAAAAA
tjejen.*kollar på madde* - kan du sluta?!?
madde-aa förlååt :))
ahahhahahah sen hon låter igen hahaha walla sjuuk :)
AHAHAHAHHAAHHA sen en kille som satt framföör han RUUSHAA upp och tagga ut från bussen
HAHAHAHAHHA WALLA DOOG man trodde han tagga för henne :)
men aa jalla byee :))

Kommentarer
Postat av: madde

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA DE MINNEN BROR

2011-04-29 @ 14:00:55
Postat av: Anonym

ahhaha alltii broo

2011-05-03 @ 21:13:42

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0