Weeeii

shululululu :)
sitter och messar , idag va dagen också fetttt med nice :P
vaknadee som om jag logg i koma asso pååguud sen
mådde lite bättre och tagga t vby och va med raniia  1 timma 2 sen kom hem
och kollade vad viivi gjorde och hon skulle ha träning
då jag tagga mee henne för att kolla pååh vid kl 7 sen hon blev klar 8 :P
efter vi tagga t donken :P jag va cook hungriii sen vi chilla där lite
sen vid 9 jag va påvääg heem sen kolla påå tv och gjorde typ inget :P
asso aah :P
imorn vill t skolaan om jag pallar :P .
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEIIII DE FREDAA IMON
JIPPIIIIIIIIIIIIi :)
ajaa har inget att tillägga mer PÖSS :*

Rania shaker <3
världens underbaraste & smartaste unge jag känner
litar på henne till hundra på proocent <3
hon vet vad hon gör

Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0