fkng orre duueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

fuuuuuuuuuuuuuuckiiiiing töööönt på höööög jääävla nivåå, skiiit mkt ballhet bakom skärmeeen men baaangar på att träffas och bråka face 2 face. fuuckiiing stööörd säääär baaarn!!!.jaaag kommer göra skiiiiit av dig när jag ser dig din fkng sääär idiot fet ungee.fuuuck you rakt igenoom reee.såhäär ooblyg duee..
tyycker så fkng bajs synd om dig diin fkng h*rungee.
ouuuuf att du våga säga allt dedär om min farsaaa.. fuuuck för mkkkkt luuuuft diiin hooraa.
du säger t mig att jag ska k*ulla folk o min pappa, men jag ska se dig göra dee din k*kunge.


sorri för ovårdat språk meen har fkng flipp -.-
på oblyga människoor




Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0