gilla gilla big brotheer

shoo katt vad händer :)
sitter ba och lyssnar på låtar som skriker minnen tbx t sommaren 2010 :O
shiit asso vill tbx! .
aja idag kom hem vid typ venne -.-
vaknade 9 typ av deras bebiiiis nicole walla honne skiiit sööt bree dör för henne!
ehm imon madde ska t kista me sin mamma för att göra ngt då
jag kanske taggar meed :).
nu de loov TJOOOCK SKÖNT WALLA!.
snart ska jag ducha och ta hand om mig :D sen ba chiillla över hela mitt hjääärta :D.
ehmm tjoong tungt att gurkan och rosa gick vidare i big BROTHER breee
walla gurkan ee tjoock skööön :)
man tror att han och rosa är typ a ni fattar :D tihihihi lixom : <3 .
aja ehm aa ni vet aa ni vet men neej asso shiit.
hahah knas med mig -.- -----------
aja har inget att skriva PÖÖSSS

Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0