2011 jaaaaoooo

shuuue bögungar :D
lyssnar på musik och är inne på facebook :P.
firade nyår med bästa madde och mamma och bror <3
jag o madde tagga ut kl 00.00 BÄÄSTA Jag säger:D
hähähä tjock tamam jag säger till er :).
sväär kartellen blir ba bättre o bättre :) .
aja imorn ska jag/vi börja packa :) eftersom
att vi flyttar typ in 10 eller något för
vi får nycklarna till huset imon så dom ska gå dit
o tapesera två rum som typ tar bara ngra dagar
sen när dome klara då ciiao bagis :( / :)
kommer sakna bagis GROOOOVT!!.
men aja ska försöka träffa patricia o ´dom innan jag flyttar jao!.
jag va borta enda sen lovet börja sen jag kom hem på nyåret alltså
innan 00.00 :) o madde slagga här .
men aja hmm har typ inget att säga :D
HAJDÅÅ :).

älskarey och saknarey baba §


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0