Bagis bagis bagis bagis ♥

shuuue bögar sorry för att jag inte har bloggat
men ni vet jag har liiiv :) .
Jag kom hem idag från häässelby skit slället... :/ ..
men jaja igår jag va på sjukhus hos en släkting och i förregår
hahaha min mormor och morfar va ute hela daan så efter
skolan madde kom till määäj :D så vi gick t henne sen ut :O
vi gick till hässelby gård för jag ville kolla mitt nya fuckiga område -.-
uuch blääääh  men jajaah hhähähä vi hade tjooock kuul jao :D
vi gick fkng upp på berg o människan rullade ner -.- sådär knas xD
sen jjag skulle oxå men jag ville inte få snööh i määj :D hähä
menmen de va chiiill dag på länge asso ;) ♥
JUSTÄÄH igäntligen jag skulle ju börja skolan i måndags de va drf jag
sov hos madde -.- men dom ba nää din mamma måste komma
o bla blaaah asso fkng dom sa till min mamma att jag kunde komma
sen dom kunde träffas meen NÄNÄNÄÄ min mamma hörde fel -.- fkng flippade .
men På tisdaah ska min mamma gå dit så börjar på på onsdag -.-
OM INTE NÅNTING SOM VANLIGT SKA HÄNDA -.-!
jag mste ha luur -.- mste mste -.- !!!.
menmen imon händer typ inget ,på lördag vi mste flytta för
vi mste ge nycklarna :/ kommer fkng saaaaaakknnaaaa 128 ÖVER HELA MITT HJÄRTA ::'((
ajja har inget att skriva :) PÖÖSS

Jag & madde :) såhär säxiga :* ( när vi va i hässelby gård)



Hässelby gård :) tagen uppifrån där vi vaah :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

såhär sexiga vie. ja vill haffa mig själv asso

2011-01-28 @ 17:07:23

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0