BögBögBögBögBögBög

shooooooooooooooooo bögungar :)
igår jag gick typ ut 4 ellr 4 jag vete sen jag träffa
patricia o en till :P o först vi va ute sen vi gick
hem till patriicia för de va såå kallt sen vi satt hos patricia
och typ snacka bla bla o mina leggings blev FÄÄÄTT håriga pga
patricias katter :) ...sen vi åt
aa vi gjorde olika :P och jag kom typ hem 21:30 :P
oo juste min CP lur kan inte ha låtar längre -.- fuck den
tur att min mp3 finns JAAAO men aja
ska ner till centrum snart och träffa bror :P
sen ska ba chilla me livet :).

hahaahha jag o madde när jag slagga hos henne sist :)
asså shiiiit deras kamera lyste så fkng mkt
så mitt ansikte seer drågat ut -.- eller aa förklara som en fkng
mongo men skitiii :)

hähäh kolla blicken jag langar xD ekta biiitch blick :)
SÅÅ FKNG RÖÖÖÖD JAG BLLEEVV
aja hejdååååååååååååå böög :D

Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0