cha kol :D

shuuuuuee :D sokeereen :D hähähä, sorry glömmde
att nie så keffa eftersom att ni inte kan zigenska :D
menmen sitter ba och lyssnar på musik och är inne på fb :P .
justeee vi ska flytta näästa onsdag -.- fuck it.
men ska sova hos morfar så jag kan börja skolan där redan nästa vecka
på måndag alltså :P pallar inte vänta mer plus jag missar
tjooock mkt -.- pallar inte komma mer efter än vad jag redan är jaaao.
Igår va jag somsagt med patti ,först vi va ute lite me alexandra och gick runt
sen vi gick in till ett bibliotek och satt och snackiish sen
alexandra skulle tagga hem för att hon fyllde år
GRAATIIIISSS :*<3
sen jag och patti tagga hem till henne och typ gjorde olika saker :P
sen vid 9 tagga jag hem och kolla på film
som heter Gangster asså shiiiit jag fkng börja gråååta -.-
kan förklara lite om filmen : en kille.....eller oouf pallar inte -.-
men iaf en kille dog iaf på slutet av sin X som han skulle ha barn med
men barnet dog i magen sen han o tjejen träffades nte mer lika
mkt sen han träffa en annan svartsjuk tjej o dom blev tsm sen
han va fortfarande kär i den andra och hans tjej blev fett
aviis och jag fick tjooock mkt nerver på henne -.-
iaf sen hans tjej försökte göra så att dom hatade varandra
asså killen och hans X så hon sa till henne att han lurade och
ville inte alls bli tsm med henne igen osv
så då hans X fkng flippa (hon va polis) så hon skulle utföra ett brott
som antonio va med i alltså killen så då hon skjöt hans kamrat och fler
sen hon va skit nära på att skjuta han för att hans tjej
sa ju att han lurade henne då hon trodde ju på de
men sen han förklara för henne då dom börja strula -.-
jag ba eey fkng driveruuuu först du skjuter han sen du strular me han xD
sen han dog iaf då jag börja gråta :/ för hans begravning hans syster gräät och
hans tjej och sen hans x typ åkte fast .


ouuff så häär mkt jag skrev om filmen -.-
aja orkar inte :)
ciiaoo :*

Jag & mitt allt :*

Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0