chill chill chill chill chiiiilll :)

shuuue vad händeer jaao :) ,själv sitter jag ba o lyssnar på musik :)
ehmm -.- har inget att skriva -.- :/
sitter ba typ o laddar ner låtar till min mp3 jaao .
juuste kan berätta om min dag igååår nogrannare :)
jag vakna sen fixade mig och väntade på att min
morfar skulle komma för att jag min bror och mamma skulle
åka till vällingby och beställa tapeter sen vi åkte till huset och lämnade
ngra saker sen vi åkte hem till morfar och käkade sen dom skulle
typ ner t centrum och kolla efter andra tapeter men aja
sen min morfar ba ''jag kan inte lämna hem er nu för att de e för mkt trafik''
då vi åkte till släkt och min mormor ba stanna i hallen med nalle , jag
ba fuck no! jag taggar hellre till madde sen jag gick till
henne och hahha hon öppna dörren haha kolla
madde-VAD GÖR DU HÄR
jag-*kollar ner o små garvar*
madde- :O HARU FLYTTAT ?!?!?
jag-neeh
madde-MEN DÅ GÅ
jag-garvaaar sönder mig.
hahah sen vi tagga ut och gick typ runt sen cissi kom
då vi gick in till åkis och satt däär men aja ingen ide att förklara.
ASSÅÅÅÅ IDIOT SÄÄR DATA -.-!
en kompis skicka låtar till mig via msn sen jag kan nte ens FKNG
spela upp dom !! jag kmr skjuta min data jaa sväär -.- palla nte asso
aja chattar me hani på fb
hääääääy dååh :D

älskareey bror :* <3

Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0