DASA BALA!

Shoooooo people!! its Amandas män here :D
Amanda bad mig att gästblogga så då gör jag väl de :)
okej, de va länge sedan ja gjorde ett inlägg så är nte säker att ja kommer klara av det här...
MEN IALLAFALL VAD GÖR NIIIIIIIIIIIIIIIIIII?????????????? själv så lyssnar ja bara på dasa bala :D
höhöhöhö den e faktiskt sköön O TIMBUKTU E ME? SKÖN HANEEEE
men iallafall så bara nivet så är jag gift med amanda, vi har varit gifta iiiiiiii typ... 1 år trorja??
men iallfall visst e vi coola?? DASSA BALAA, DASA BALAA!!! GOOGOLIII!!
JA VILL BARAA FLIPPA UUUUUUUUUUUUUR BREEE !!!!!!!!!!!!!!!! o ja ska lära mig persiska ;)
asså omg vad intressant då? VA FUCK SKA JA SKRIVA?? okej liite liiiite fakta om mig då :)
HAAAHHAHAHAH juste ja har nte sagtt vad ja heter men jag heter madeleen och är 14 år men iår så blir jag 15 :D byxmyndig o grejeer. men jag jag jag jag... ÄLSKAR choklad & magrutoor...
asså så bara ni vet så ni kan ge mig som present :D omg vad ful.. finns ingen fulare
menmenmen .. ja vill börja på magdans :( så fucking fiiiint säger ja bara!! ska övertala min mamaah , förut när ja fråga hon ba; vem ska kolla de är bara araber -.-.
de är nte så att ja vill visa upp mig o grejer.. MEN NEEJ JUSTEE ja skulle börja på kick-boxning med amanda :) o ja skiteri vi ska! o vi ska slå ut er alla! men aja nu räckere för mig då... ja hade verkligen mycke o säga?Bibel bok
men aja amanda får väl nöja sig :)
IM OUT!!
Me & my wife♥

Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0