manikyr predikyr två papps fresyr :D/sluta lek fiin

shoo :) håller på rensa min garderob me kläder som ska slängas
och sparas :) tog lite paus och tog datan :)
men ey assoo shiiit vid ska flytta typ om 5 dar och vi har inte
packat ett skit :S .jag har iaf börjat lite :P ....
snacka om att jaee lack -.-
kolla min morbror ska dela ett stort rum så att vi kan få ett varsit
och som vanligt ska jag få den minsta fkng shit -.- .
asso här om dagen jag kollade tbx i bloggen
och man ser fett me skillnad på hur jag skrev då och nu jaao!!
förut jag va lugnare men nu kaaos x)

lyssna annars nie sämst.
  kartellen-just nu


                                                                       kartellen-span på mig

såå fkkng tuuuung ! :*


jävla skiit !
vill inte bo i samma område som dig!
jag vill inte gå i samma skola som dig!
förut när de va du och jag jag ville ba flytta dit
men nu de är inte vi längre så bara för otur jag hamna där -.-
vill bara bort! vill inte se ditt smutsiga face !
kan inte glömma allt vi hade eftersom att jag fall för
allt du sa till mig!
hatarey men kan ändå inte glömma dig!
TABBE RAKT IGENOM .
fkng bög sluta lek .
du fick 1 och nu troru att du får allt
fuck för mkt luuft!!

aja har inget att skriva så 
 ciiaoo :*

bild från bröllop :*


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0