nu ska jag skriva ALLT jag känner

din stora fula skarriga IDIOT jag slösa min värdefulla tid på DIG när jag kunde slösat den på annat!
jag trodde du hade mer än skit i hjärnan , jag fattar värkligen inte hur folk kan umgås med dig.
jag fattar värkligen inte hur jag kunde stå vid din skarriga sida!.
du är falsk RAKT igenom,och de märkte jag inte direkt ni , jag märkte de förut men jag tvekade
för allt skit snack du sa till mig.
tips till dig: sluta va FALSK och va ärlig och va inte så fkng feg .
jag kände dig förut men nu har du blivit fkng wannabe GANGSTER -.-
du har stor mun och de rinner bara skit från den.
Du trodde jag skulle ge skit till andra för din skull? mannen äru beng ?, fan tänk me hjärnan
inte stället där du skiten ifrån jao -.-.
Din FETA TJOCKIS -.-.
Du snackade bara skit om andra om att dom va lallare osv men dagen
efter sägeru till parsonerna : jag älskar dig syster/bror du ställer alltid upp .
hit och dit FAN de va/är du som är största lallaren.
du sa till mig att du älskade mig, men nu inser jag att de ba va SKITSNACK
för du raderade mig på ett klick.
Du va de finaste jag visste , nu äre de fulaste jag vet.
du har gjort bort dig helt och hållet.

Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0