nalle balle slicka kalle :D

shuuuee!!! svär min lur börjar fucka ur sakta men säkert jaao -.-
sväär alla mina mobiler jag har haft har FUCKAT ur på plats -.-
jag är inte tjejen som ska ha lur i handen .
ska träffa patricia o ngra till imon xD vet har typ sakt de i alla
inlägg hähä!! ................
siiter o käkar godis o lyssnar på musik osv ( som vanligt )
tänkte göra såndär test för skojskull :P


saknar ?: pappa :'(
singel eller upptagen?: Fan ska jag me förhållande till ? den kan
gå slänga sig i närmaste vägg.
längtar efter ? : att slå sönder en person till dötts jao.
ken ring eller kartellen ?: Fuck ken ring ree fkng ångest mäniska :D
senaste du smsa ? : pattih :P
senast låten du lyssna på ? : Ciara -like a boy
senaste köpet ? : två par leggings,vit stickad tröja,örhänge och stövlar.
något du ångra 1010 ? : Aa att jag ljög för min mamma & bror
för en orres skull som nu har värsta attetyden eller hur fuck man stavar.
Skola ? : Har precis slutat Bagarmossens skola ,ska anmäla mig
till smedhagskolan .
dagens klädstil? : svarta leggings ,vit linne och stickad vit kofta eller ngt.
senaste kramen du fick av ? : lorenzo <3

määäänmäään hähä jag satsar högt på att bli bäst på spanska :D.
Inatt jag somna typ 4-5 och jag vakna tjooock sent typ halv 4 :S
o jag va tjooock trööött EUUU så fkng äckliigt att vakna sent jao.
tihihi jag kommer flytta brevid min kompis som jag
gick i samma skola i föruut hähä :D har inte träffat
henne sen dess o de va oouuuf skiit längesen jaao
kommer bli kul att träffa henne då :) ....

 
 
 
 tagen för inte så längesen :)

 määänmäään ska ducha länge sen sooova :D
 


Kommentarer
Postat av: MELISSA ( jag spash)

Sötis <3

2011-01-09 @ 20:45:33
URL: http://spash.blogg.se/
Postat av: mandah

duue :)

2011-01-18 @ 14:10:47

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0