shoo, har blivit kartellen lover o grejer

shoo vad händer :P
sitter ba och drogar kartellen :P --
hähä har märkt att jag har failat i två inlägg
1.jag skrev : ngt jag ångra 1010
fast jag ville mena 2010 xD
2.jag gick typ ut 4 elr 4
fast jag ville skriva 4 elr 3 x)
kolla mig jaaaaaaaaaaaaao :D men nu vet ni  de ba för att jag skriver så snabbt :P .

 låååt tjejen vara ree din pajas -.-!
sköt ditt så sköter hon sitt din mongoliid ..

Kartellen - Just Nu .. sööök på youtube ,kan nte lägga upp
men påå guuuud den är TJOOOOOOCKK tung :) kartellen jao :).
ajde hejdåå :)

yeeeaah don't fuck whit my brother jaao


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah är han sur

2011-01-09 @ 20:43:35
URL: http://spash.blogg.se/
Postat av: mandaah

ne skulle na staayla framför kameran ;)

2011-01-11 @ 17:52:41

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0