skit i din mun :)

shooo bögar :) ,visst har man TUnga kusiner som gästbloggar x)
älskar er två skit mkt <3 :*.
menmen idag vakna jag av att min brors kompis ringde -.- som vanligt
sen vid halv 4 kommer patricia och vi ska typ dra till henne eller ngt
venne :P.
ehmm.....har inget att skriva men gör en sån där test för skojskull.

Hur länge har du haft din blogg?: eeehm typ enda sen december 2009
Varför startade du den?: eeh för de kul att blogga?
Planerat att lägga ner den? :nääh :D
Hur mycket tid lägger du på din blogg per dag? :så foort jag får tiid ? åsna
Hur många besökare har du i snitt? ligger väl runt 100
Hur många kommentarer har du fått som mest i ett och samma inlägg?: vette orkar inte kolla ;)
Vilka länkar har du?: dom jag läser
Varför länkar till dom?: skit i de du ;)
Gjort din design själv? nej, lovisa
Gjort din header själv? : nää. jag minns inte vem som gjorde
hur många designer har du haft?: :O .... mååångaa
Lägst antal besökare på din blogg? : 6-7
Är du nöjd med ditt bloggnamn? : yeah
Varför gör du detta bloggtest?: bara för att ;)
Känner du många som bloggar? : yeaah
Vilka bloggar läser du? : mina vänners& kusiners
Någon blogg du verkligen hatar? : aa den dära irreterande/fuuuulaste mäniskan(kissie)
Kan du lägga upp det du vill på din blogg?:nej 
Varför då? : ouft idjut alla kan läsa min blogg , och de inte sså att jag vill att alla ska veta allt om mig :)
Vilka av dina vänner har blogg? : OUUUFT SKIT I DE DUUU SÅHÄR JOBBI
Har du en speciellt bloggdator?: aa duvet -.-
Vad är det för data du gör detta test på? : hos kungen-.- ...idjut hemma
Vad står din data på just nu? : ??? ett skrivbord. BENG
Sett någon kändbloggare? : aaaaa kenza :D
Någonsin ljugit i din blogg? : tror de 
Om vad isånnafall? -
Vad har du i varje inlägg? : text,musik,bilder.ellr inte alla men ibland
Varför har du det?:för att du ska undra fkng luffare -.-
Något speciellt som alltid står i dina inlägg? :  nääh
Är du glad att detta test är slut nu? : nä jag gråter som om jag vore på en begravning -.- gå häng dig
ajja byyyye :D


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0