typiskt fulla gubbar :)

Hähä shoo :) igåår jag va me mamma i gullmarsplan för hon
skulle göra ngt hahah iallfall hon blev skit irreterad för en saak
sen vi skulle gå över bilvägen eller hur  man säger
hahah då en skiiit stoor gubbe hade fetaste magen och värkligen
hängde sen en tajt tishört som bara kom över halva magen hahaha
sen snubben hade FEETASTE blåtiran occh en öl i handen
asså han bara stog där mitt i vägen och de va tjoock mkt
bilar som åkte och han ba stog där och gick fram o tbx med
värsta häng byxorna hhaha ajjaa,jag o min mamma skulle gå förbi
då en bil typ körde eller vade nu va då min mamma flippa
för de va meningen att den skulle stanna hahah då hon skrek på
den då fullisen trodde hon skrek på han hahahah han ba
HÅLL KÄFTEN hahah min mamma fick mer nerver
och jag gick ba bakom och garvade sönder mig hahahha
sen de va andra mäniskor som skulle förbi och han sa TYST till alla
jag ba shiiiiit -.- hahahha aja :/

sen vi gick hem och kolla på let's dance eller hur det staavas :)
sen bror kom hem då vi snackade ,garva allt möjligt :)
älskar daaj betoo :D
meenmen idag jag ska försöka åka till kyrkan men de inte
säkert att min bror ska -.- då jag kan nte heller och jag mMÅÅÅSTE
för jag mste komma t hby!
aja skiti :*
määän määäään vgd alla ??
jag sitter ba och gör inget :)
CIIAOO :*

jag & angiie förra året :) :*

Kommentarer
Postat av: angelina

omg vilken gammal bild :O

2011-01-22 @ 13:29:34
URL: http://angiies.webblogg.se/

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0