i ballkongen need

HEYHOE ALLA! Drog till statoil med Alicia och skulle köpa chips och engergidryck, fast det behövde vi nog inte.. Va redan heeelt crazy ;) Påvägen så sjöng vi ”om sanningen ska fram” och ”Mr. Saxobeat” skit högt, fick lite blickar alltså.. Haha! Sen utanför statiol fick vi damp, blev helt galna alltså,  hon slog mejj, så gav igen lite.. Haha, folk trodde nog vi var galna som stod där och typ skrek och höll på.. Men sen så cyklade vi hem till mej,hoon sover här. Sitter just nu på balkongen med datan och chips, hur mys? Kameran har jag med också, såkanske lägger upp bilder sen. Gick precis förbi ett gäng killar som busvisslade och sa ”nämen sitter ni vid datan på balkongen” , haha . Men kan tänka mig att det ser lite konstigt ut ;) Har två filmer att se sen också, bla The Five Fingers tror jag den hette.  Men ni får ha en super bra kväll,för det ska jag! Bloggar nog lite senareeeee
jalla byye
Picture0006

Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0