Du behöver inte Falla för mig,men du kan väll snubbla lite? :)

OJOJOJ shululuu vad händer?! :) ,äntligen hemma assu.
åkte t vällingby med mamma , hon skulle göra ngt sen hon ville ''shoppa'' wweeiii -.- man kan tro honee tonåriing när hon ska sitta och prova grejer xD HAHAAH men ah kom ut ur affärena efter ett braa tag asso :) så vi gick och käka på donken de jag köpte va ett par svarta tyg skort , vit munk tröja :) sen imorgon ska köpa någon fkng ögon frans grej som gör dom tjockare ,ist för mascara :P diggar inte sånt! :). men ah har oxå sommar skola , valde simning , eftersom att madde oxå valde de ,asso behöver öva på simma xD , efter de drar jag med madde t vby, sen taggar jag hem & hon senare taggar kanske t dalen för att vara med henne och fler jag trooor....
madde är fortfarande påväg hem från paris x) nu hon messa hon ba '' är i fittja nu :)'' cook gullii
meen aah ,hmm har typ inget att skriva :P
på midsommar kanske drar t grönan med the familia :)
JALLA BYYEE

senaste då jag fylldee ååår JAAOOÖH

Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0