info om gårdagen :)

öhhmm..igår först jag åkte med vivi vid typ 2-3 ? och tuggade i vby tills 5 då hon skulle beställa glasögon men inan de käka vi  i donken , snackade små minnen :) ehm
a sen vid 6 tagga hem och träffade bacon :) vi gick t centrum först t min mamma
sen efter vi åkte t vällingby och käka glass på donken COOK MYYYS asso :)
sen efter vi gick runt , köpte godis sen vi åkte tbx och gick runt , snackade livet som vanligt :))
cook söt hon krigar för att få en hamster hahaha :) lycka t min hayatiii! :)
aja

tillbaka till idag :)
kl 1 ska alicia komma hit så drar vi t henne och bakar om hone ensam hemma :)
annars bliire ngt annat !
HATA DEE HÄÄÄR VÄDREEET FAN !! -.-!! ska tydligen vara regn hela veckan
om jag hörde fkng rääätt -.- !!! men aa nu chekar jag låtar :)
ajdee bye!!




älska din humor <3

Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0