öhm.....sho

Vakna typ 10 -.- jag va pigg som tuppen!
walla de cook tråk utan min bror hemma -.- han har sommarskola Men t mig
säger han att han har vanlig skola xD HAHAHA
aja men a  va med aliicia som vanligt igår x)
ehm vi kollade på eclipse igår :P hos henne sen vi käkade sådäär gått
sen vi va hos henne ett bra tag sen de började regna och jag skulle hem
SÅ FICK damp men jag kuta :) FAST ASSO JAEE SÅ FKNG BENG I HUVET
i förregår jag tappa en hundring ba sådär ute dagen efter de jag tappa bort mina nycklar -.-
FAST som tur alicia messa mig på natten och sa att hon hade dom :)
ska träffa henne senare och ta dom , sen tänkte dra t dalen och va med madde.
läsen boken twilight (första) :) ouff beroeendeframkallande assouu!
men a pallar nte skriva :) ska kanske köra frågestund :) KANSKE.
men aa

Alicia du fattar nte hur mke jag tackar gud för att du flytta 10 min från mejj!
minns när vi va små (gick i samma klass) vi va bästa vänner folk ville förstöra
men dom lyckades inte , vi hade löfte , att vi alltid skulle vara så tajta
men du flytta och de blev MSN kontakt meen efter år då flytta du hit :)
You make my day girl!



Jag bryr mig inte vad du är bra och dålig på
för du är bäst på att göra mig glad :)

Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0