sluta snacka grejer om mig som inte är sant! du ska få svälja allt du säger om mig nu t folk!

shueee :D igår träffade bästa alicia vi hade cook nice :)
tuggade i centrum sen ringde en pungkula och jag gjorde skit av den eftersom
den förstår mke för mejj! sen vi cykla t dalen för att jag skulle snacka med personen
face 2 t face men fkng idioten vågade inte ens komma ut ! :S
aja igäntligen skulle t dalen idag men kusiner kom!
imon tror jag ska träffa alicia :) weii men aah dunkar musik nuueh,har flyttat datan t brors rum,cook mysiiig lääh :D .
bjuder på failade bilder från igår

alicia :D *stolt fotograf*

weehhey

sexiiigaste juh

...


gumman due bäst

tagen nu :))

ångra att jag klippte :(

sakna mitt gammllaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!W
jalla bye :*

Kommentarer
Postat av: din kussin nathalie

amanda sakanrey grovt mycket älskling älskarey

herregud du har blivit vaclker överdrivet shiet :O farligt

2011-06-14 @ 10:23:44
URL: http://nathalielife.blogg.se/

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0