501 inlägg med detta/godmorgon

aassoo omg jag somna vid 5 eftersom att jag tjaffsade med
en person via sms sen jag vaknade 9 helt automatiskt -.- ATT JAG PALLAR bree
jag ska alltid vakna tidiiigt när de är meningen att jag ska vakna
sent sen när jag ska vakna tidigt då jag vaknar sent -.-
plus nu när jag e hos kusiner.
aja ehm ska nog inte gå ut meed mina uggs xD 1.tror de är inne modeller
2.dom ser för roliga uuut .3 dome så fkng sköna så vill ha dom inne :D.
ehm typ giggi lagar frukost och melissa sitter breid och kollar på tväääh
och nathalie sitter vid bordet :P tamam.
aja chalas har inget att skriva :)
eller joo älskar miina kusiner såå obeskrivligt myckeeet.
ciiaaoo :*


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0