avgudar nalle miiiiin bara min bebbiiis

shuuueee :)
sitter och gör ingeet
hähähä idag walla de va skön dag men kkunde blivit bättre:P
ni vet jag satt ensam hemma sen någon dårre kommer
och bankar på dörren jag ba wtf sheat xD hahah sen
de va madde xD
sen vi typ tuggade ba hemma hos mej sen
en kompis ropade ut oss då vi gick sen seeenare
sog vi min mamma och min bror då
madde skulle hem och jag oxå
sen jag fick skit för att jae aldrig hemma och är tydligen ute
hela tiden -.- jag fick feta nerver men aja skiti :P
imon ska ba chilla hemma -.-
aja sen på kvällen jag kom hem & åt sen ducha
sen la mig i sängen och somna sen nu jag vakna och sitter vid datan :)
nice ha ?
aja har inget att srkiva ciiiao :*

juuste har hittat en sida som man kan ladda ner låtar t datan
walla jaee tjoock lycklig :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad betyder tugga ? :$

2011-03-02 @ 20:13:43

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0