låt mig leva -.-

shooo!!
gööörs katter??? ( gills bara t dom somee :D)
va i vby idag och iggår :)
fast igår va där med mamma bror och kusse och madde :)
och köpte ett par skor kofta och tishört sen idag gick igen
med madde för att köpa linnen som jag inte hann köpa igår
plus ett par leggings :) yeah..........
inatt madde slagga häär :) sen tagga idag :P juuuste
mina saknadeee/älskade/UNDERBARA små kusiner va häär idag PUUUFF
jag dooog älskaaaaaaaaaaaaaaar domm så fkng sööta bre!!!.
aja ehm nu typ göör inget :P

oouufff -.-!!! plööötsligt är man inne på en tjejs blogg och får fram en bild
på en perssooon som man HÄLST inte vill se -.- trevligt juh
fiiiick kluuump i magen -.-!.

aja har inget att skriva cya biitch


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0