shoo någon är katt :)

hähä shooo vad händeR? :P
sitter och lyssna kartellen och snackar med patricia :) <3
walla de va tung daag :P tuggade med patti ,alexandra,alice och issa i vällingby:)
vi gick ba runt och käkade på donken och gjorde kalabalik :)
haahah sen åsnorna skulle gå på toa då vi va tvugna att gå t bio xD
hahahahahah walla jag garva sönder miiig breeh xD.
Sen nu nästa fredag patricia och alexandra ska slagga här whheeeeey :)
aja .
AHAHAHHAHAAH omg sitter och driver med en person :D
walla jag har roligt med mig sjääälv:D.
juste ska kanske få laddare t min lur imon:D.
chalas haajdåå bitch :D

SHOO
HAFFA? ;)

Kommentarer
Postat av: maddeh

HAHAHAHAHAHAAHAHAHA JAG KMR IHÅG NÄR DU SKREV DE DÄRA SHOO HAFFA? PÅ DIN HAND SEN DU BA OMG ROBERTO KMR SLÅ MIG OM HAN SER DET HÄR HAAHAHAHAHAHAHAHA

2011-03-12 @ 00:13:30
Postat av: mandah

HAHAHAHAHHHHAHAHAHAHAH aaa men sen jag skrev igen i skolan :D

2011-03-12 @ 22:27:17

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0