Smärtan som vi har här är riktigt jävla smärta

pågud älskar diig och mamma över allt annat !
ni är dom enda nu för tiden som har den största platsen i mitt hjärta.
Vet att jag har ändrats och gjort dumheter men bror
sånt som händer i min ålder.
Händer att vi bråkar Händer att vi tjaffsar men till slut garvar vi
tills mamma får flipp påguuud önskar dig allt bästa min underbara tunga bror.
Vill ba ha dig som bror ingen annan walla.
omg igåår hahahahha så älskarr oss såå fkng mkt ibland asso :D
hahahhahah .
ibland kan gå ruunt och skryta om att due min bror är så fkng stolt :)
aja

ÄLSKAR DIG ÖVERALLT ANNAT ROBERTO TUNGASTE & UNDERBARASTE FINASTE BROR!.

Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0