sorrii makfloriii

shoo! sitter i skolan och jar so tror jag :)
gjorde klart mitt arbete på denna lektion ajjdee!
asso hade inte gjort ett skit och jag börja idag medans alla andra va klara :D.
ehm sitter me natasha......
ehm igår va ensam hemma med madde wallah vi hade tjock kul
hahaha omg igår efterskolan jag o madde va påvääg hem asso
ni fattar inte huuuuur fkng mkt jag gaarva
hahahah hon garva på is fast feeetttt långsamt , jag hann plasera mig o allting
för att jag visste hur hon skulle hamna xD walla
sen hemma oouuuuf jag DOOOG.
tung dag iaf :).
ÄLSKAR DAAJ MADDE KWIEK!<3
händer att vi bråkar händer att vi hatar varandra men kommer alltid älskarey
lika mycket de är du som står närmast !ingen annan
de du som vet hela mitt liv.
de som är skiiiit pinsamt och ingen får veta de vet du.

nu vet ni hur mkt hon betyder för määäj <3

puss hej Fuck dig.
toog de från angie :D
CIIAOO

oouuf kolla såhäär säääxiga xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAAAAHAHAAHAHAHAHAHAAA JESUS MARIAA HAHAHAHHAHHAAHAHAHAHA JAG BLEV LEDSEN FÖR EN TRÖJA SEN HAHA SEN HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAH shit... har kvar märket på handen oxo.. :'(



Älskar dej meer Amandiish, även om vi bråkar stort så kommer jag att ALLTID älska dej!

2011-03-17 @ 00:11:52

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0