SORRY FÖR DÅLIG UPPDATERIING

shuu pallar nte förklara allt jag gjort men dom här dagarna har alicia slaggat här alltså igår
vii hade cook nice sen på morgonen vi drog t henne och käka vofflor sen min
morfar kom o mormor och dom va här då senare dom sa vi skulle åka t DALEN
alltså t dom för att kolla på melodifestivalen då vi ba ok senare istället
jag cykla dit ensam och min cykel hade punka då madde skulle pumpa den eller hennes
bror ,fast gick inte eftersom att den hade 3 FKNG HÅL då jag sket i den xD
så jag slagga hos henne sen på morgonen hon skulle åka och göra en sak
så jag drog t en släkting så åkte vi t en annan släkting :P sen kom hem för ngra timmar sen
och imon är de skola -.-
aja pallar nte blogga PUUSS

tagen nyss


Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0