hahaha igår i skolan på matten...

liza-hur gör man ekologisk sylt?
jag-liza vart F*N hittaru mjölk i sylt ( jag tror ekologist är mjölkskit)
Liza-VART FAN HITTAR DU MJÖLK I EKOLOGISKA BANANER
jag-DIN DUMMA IMPORT DE FINNS INTE EKOLOGISKA BANANER
liza-DEE KLART DE FINNS DIN ÅSNA
lärare-Vad har de me matte att göra?????
jag & liza diskuterar fortfarande och högt
LIZA-visst finns de ekologiska bananer!
lärare-tyst jobba,sen efter lektionen DÅ KOM OCH FRÅGA*riktig import röst och viftar sådär med händerna*
jag-DE FINNS INTE
liza-JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
jag-NEEEEEEEEEEEEEJ
liza-joooooooooo
lärare-Okej amanda OKEJ! de finns ekologiska bananer jag lovar jag har etit de (import) jag lovhar !! har ätit allt some ekologist!!! ocksåå bilaar de finns ekologiska!!!
jag & liza döööööööööööör av garv
HAHAHAHAHAH smedhagskolan heter de x)

Kommentarer

dela din åsikt♥ :

Namn?♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

sida/blogg?♥ :

lätta ditt hjärta♥ :

Trackback
RSS 2.0